سلام به ساعت های هوشمند Galaxy Watch4 و Galaxy Watch4 Classic – اولین پوشیدنی های سامسونگ با One UI Watch ، بر اساس Wear OS. این دستگاه ها دارای طراحی پیشرو در زمینه مد و تعداد زیادی سنسور هستند ، اما مهمتر از همه اولین چیپست های ۵ نانومتری در Wear OS است. Samsung Galaxy Watch4 یک گزینه مدرن و براق با نوار لاستیکی و چیزی است که شرکت آن را قاب دیجیتالی می نامد ، در حالی که Galaxy Watch4 Classic قاب گردان و بدنه فولادی ضد زنگ را به ارمغان می آورد. علیرغم طراحی های متفاوت ، این دو در اکثریت قریب به اتفاق داخلی خود را به اشتراک می گذارند.

Samsung Galaxy Watch4 در اندازه های ۴۴ میلی متر (صفحه ۱.۳۶ اینچ) و ۴۰ میلی متر (صفحه ۱.۱۹ اینچ) وارد بازار می شود ، در حالی که Watch4 Classic با حفظ قطر صفحه یکسان ، گزینه های ۴۶ میلی متر و ۴۲ میلی متر را دریافت می کند. در همه موارد تراکم پیکسل در ۳۳۰PPI تنظیم شده است. سامسونگ می گوید سری Watch4 با ویژگی های جدید فراوان و سنسور ۳ در ۱ کاملاً بازطراحی شده برای افرادی که مراقب سلامتی هستند طراحی شده است. سنسور فعال زیستی سامسونگ در پشت دستگاههای Galaxy Watch4 PPG (تکنیک تشخیص حجم و جریان خون) ، ECG (ضربان قلب) و BIA (روش ارزیابی ترکیب بدن) را اندازه گیری می کند.

در حالی که سنسور زیست فعال هر سه مورد را می خواند ، در واقع اطلاعات الکترودها برای ECG و ترکیب بدنه را در لبه نقره ای اطراف اسکنر و دو کلید نصب شده در کنار آنها جمع آوری می کند. اکنون این ویژگی بدون آسیب رساندن به عملکرد آن ساده تر شده است.

همچنین ، به لطف One UI Watch مبتنی بر Wear OS ، پوشیدنی ها می توانند بیش از ۱۰۰ فعالیت تناسب اندام مختلف را ردیابی کنند ، و برخی از آنها را می توان به تلویزیون سامسونگ مانند یوگا یا ایروبیک گسترش داد.

مدیریت خواب در Galaxy Watch4 و Galaxy Watch4 Classic نیز بهبود یافته است – تشخیص خروپف ، پیگیری مداوم خون و اکسیژن هنگام خواب وجود دارد. اکنون تجربه روزانه به برنامه های سامسونگ ، برنامه های اصلی Google و حتی برخی از سیستم عامل های شخص ثالث ارائه می دهد تا بدون زحمت روی ساعت کار کنند. One UI Watch اکنون می تواند حالت DND ، تماس گیرندگان مسدود شده و آلارم های مهم تلفن شما را همگام سازی کند. همچنین ، اگر برنامه ای روی گوشی نصب شده و با ساعت سازگار باشد ، سامسونگ به طور خودکار آن را بر روی پوشیدنی نیز نصب می کند. همچنین از حرکات متعددی پشتیبانی می شود – تکان دادن مچ برای تأیید تماس ، تکان دادن مچ برای رد کردن آن یا حرکت ضربه ای برای ویژگی از پیش تعیین شده.

تمام این تنظیمات از Exynos W920 – جدیدترین چیپست ۵ نانومتری سامسونگ ، که برای پوشیدنی ها طراحی شده است ، پشتیبانی می کند. مودم ۴G LTE Cat.4 را به ارمغان می آورد و دارای هسته اختصاصی برای صفحه نمایش همیشه روشن است. این ساعت ها دارای ۱.۵ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی هستند. ظرفیت باتری ۳۶۱ میلی آمپر ساعت برای بزرگتر و ۲۴۷ میلی آمپر ساعت برای اندازه کوچکتر است. این دستگاه می تواند تا ۴۰ ساعت با یک بار شارژ ارائه دهد در حالی که شارژ باتری از ۰ تا ۱۰۰ “کمتر از دو ساعت” است.

Galaxy Watch4 در رنگهای مشکی و نقره ای عرضه می شود. ۴۴ میلی متر دارای رنگ سبز منحصر به فرد است ، در حالی که ۴۰ میلی متر کوچکتر را می توان در رنگ صورتی خریداری کرد. قیمت اولیه ۲۶۹ یورو است.