درباره نمایندگی اسمارت لند

نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ , واحد تعمیرات تخصصی محصولات سامسونگ را، با تیمی از باتجربه ترین مهندسین و متخصصین تعمیرات راه اندازی نموده است.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری محصولات سامسونگ را با قطعات اورجینال و مناسب ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می دهد نقطه ی اتکای سام سرویس را می توان قابل اطمینان بودن آن دانست، زیرا که همواره اعتماد و اطمینان به یک مجموعه، سبب ساز راحتی و آسودگی خیال مشتری ها به آن شرکت می شود .

شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید و یا تعمیر هر مدل یخچال ، تلویزیون ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، تلفن همراه ، تبلت ، ماشین های اداری و … از این از این برند از کارشناسانان ما در نمایندگی سامسونگ کمک بگیرید. در ادامه خدمات نمایندگی رسمی سامسونگ را به شما معرفی خواهیم کرد.

ارسال رایگان ارسال رایگان

گارانتی خدمات گارانتی خدمات

عیب یابی وتعمیر عیب یابی وتعمیر

همکاری با متخصصین همکاری با متخصصین

قطعات اصلی

تمامی قطعاتی که در نمایندگی تعمیرات تخصصی سامسونگ استفاده می شود توسط خود نمایندگی و بدون هیچ واسطه ای وارد می شود و لازم به ذکر است که این نمایندگی از قوانین شرکت سامسونگ پیروی می کند. بنابراین ، از اصالت و کیفیت تمام قطعات استفاده شده اطمینان داشته باشید.

گارانتی تعمیرات

برای اطمینان مشتریان عزیز این در نمایندگی ، گارانتی تعمیرات به صورت ضمانت کتبی به مشتریان عزیز ارائه می شود. این ضمانت نامه رسمی و بسیار معتبر است.لازم به ذکر است در صورت بروز هر مشکلی ، تعمیرات دستگاه شما به صورت رایگان توسط این مرکز انجام می شود.

صرفه جویی در هزینه

به دلیل وارد نمودن بدون واسطه قطعات سامسونگ ، قیمت پایانی مقرون به صرفه برای مشتریان عزیز می باشد. همچنین با نظارت و سیاست های مداوم نمایندگی سامسونگ ، تمامی هزینه های تعمیر دستگاه شما در کمترین حالت محاسبه و پیش از انجام تعمیر به مشتریان عزیز اعلام می شود.

تعمیرکاران متخصص

تعمیرکاران متخصص قبل از اینکه فعالییت خود را در نمایندگی تعمیرات تخصصی را شروع کنند ، توسط افراد باتجربه و متخصص انتخاب شده و آزمون بدهند. سپس دوره های حرفه ای را با موفقیت به پایان می رسانند. و پس از دریافت گواهینامه رسمی از سامسونگ، مجاز به کار در این مرکز خواهند بود.

صرفه جویی در زمان

زمانی که صرف تعمیرات می شود و کیفیت خدمات تعمیراتی همیشه برای مشتریان عزیز از اولوییت بالایی برخوردار بوده است. بنابراین کل مراحل تعمیر دستگاه ها در مراکز خدمات سامسونگ از زمان ثبت سفارش تا تحویل دستگاه تعمیر شده به مشتری در اسرع وقت و کمترین زمان انجام می شود.

باشگاه مشتریان

مدیریت سامسونگ برای بهبود کیفیت خود باشگاه مشتریان ایجاد کرده است. تمام مشتریان عزیز سامسونگ در صورت استفاده از خدمات تعمیرات در این نمایندگی ، از مزایای این طرح مانند تخفیف هنگام خرید محصولات از نمایندگی های مجاز فروش محصولات سامسونگ بهره مند می شوند.

موبایل یا تبلت سامسونگ شما نیاز به تعمیر دارد؟

تعمیر گوشی سامسونگ در نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ

نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ ، با بررسی عیب یابی تخصصی مشکلات تلفن همراه سامسونگ ، توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص که دوره های خود را تحت لیسانس کمپانی سامسونگ گذرانده اند، اقدام به تعمیر موبایل سامسونگ می نمایند.

تمامی قطعات بکار رفته در تعمیرات گوشی سامسونگ وارد شده از خود شرکت سامسونگ و اصلی و با گارانتی سامسونگ می باشند. همچنین هزینه های تعمیرات برحسب استانداردها و مشخصه های نمایندگی تعمیرات سامسونگ محاسبه شده و کمترین هزینه تعمیر موبایل سامسونگ را در پی خواهد داشت.

در مرکز تعمیر موبایل سامسونگ تمامی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری تلفن همراه شما برطرف خواهد شد. از جمله: رفع مشکل CPU ، تعویض LCD ، رفع مشلات آب خوردگی گوشی سامسونگ ، تعمیر هارد گوشی ، IC شارژ موبایل Samsung ، نقص Wi-Fi سامسونگ ، تعمیر یا تعویض باتری سامسونگ ، تعمیر دوربین گوشی ، تعمیر میکروفون و اسپیکر موبایل سامسونگ ، تعمیر برد گوشی ، تعمیر تاچ سامسونگ ، رفع مشکل داغ کردن گوشی سامسونگ ، عیب یابی و تعمیر مشکل هنگ کردن موبایل سامسونگ ، رفع ایرادات مربوط به آنتن دهی موبایل و رفع کلیه ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری دیگر.

تعمیرات موبایل سری S سامسونگ

  • تعمیر سامسونگ گلکسی Galaxy S21 Ultra 5G
  • تعمیرات گلکسی S21 5G و S21+ 5G
  • تعمیر گوشی Galaxy S20 FE
  • تعمیر گلکسی S20 Ultra و Galaxy S20
  • تعمیر سامسونگ Galaxy S10 Lite و s10e
  • تعمیر گوشی Galaxy S7 edge
  • تعمیر موبایل Galaxy S9 و S9 پلاس
  • تعمیرات سامسونگ اس ۸ پلاس و اس ۸