درباره نمایندگی اسمارت لند

نمایندگی تعمیرات موبایل شیائومی , واحد تعمیرات تخصصی محصولات سامسونگ را، با تیمی از باتجربه ترین مهندسین و متخصصین تعمیرات راه اندازی نموده است.

نمایندگی تعمیرات شیائومی با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری محصولات شیائومی را با قطعات اورجینال و مناسب ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می دهد نقطه ی اتکای سام سرویس را می توان قابل اطمینان بودن آن دانست، زیرا که همواره اعتماد و اطمینان به یک مجموعه، سبب ساز راحتی و آسودگی خیال مشتری ها به آن شرکت می شود .

ارسال رایگان ارسال رایگان

گارانتی خدمات گارانتی خدمات

عیب یابی وتعمیر عیب یابی وتعمیر

همکاری با متخصصین همکاری با متخصصین

قطعات اصلی

تمامی قطعاتی که در نمایندگی تعمیرات تخصصی شیائومی استفاده می شود توسط خود نمایندگی و بدون هیچ واسطه ای وارد می شود و لازم به ذکر است که این نمایندگی از قوانین شرکت شیائومی پیروی می کند. بنابراین ، از اصالت و کیفیت تمام قطعات استفاده شده اطمینان داشته باشید.

گارانتی تعمیرات

برای اطمینان مشتریان عزیز این در نمایندگی ، گارانتی تعمیرات به صورت ضمانت کتبی به مشتریان عزیز ارائه می شود. این ضمانت نامه رسمی و بسیار معتبر است.لازم به ذکر است در صورت بروز هر مشکلی ، تعمیرات دستگاه شما به صورت رایگان توسط این مرکز انجام می شود.

صرفه جویی در هزینه

به دلیل وارد نمودن بدون واسطه قطعات شیائومی ، قیمت پایانی مقرون به صرفه برای مشتریان عزیز می باشد. همچنین با نظارت و سیاست های مداوم نمایندگی شیائومی ، تمامی هزینه های تعمیر دستگاه شما در کمترین حالت محاسبه و پیش از انجام تعمیر به مشتریان عزیز اعلام می شود.

تعمیرکاران متخصص

تعمیرکاران متخصص قبل از اینکه فعالییت خود را در نمایندگی تعمیرات تخصصی را شروع کنند ، توسط افراد باتجربه و متخصص انتخاب شده و آزمون بدهند. سپس دوره های حرفه ای را با موفقییت به پایان می رسانند. و پس از دریافت گواهینامه رسمی از سامسونگ، مجاز به کار در این مرکز خواهند بود.

صرفه جویی در زمان

زمانی که صرف تعمیرات می شود و کیفیت خدمات تعمیراتی همیشه برای مشتریان عزیز از اولوییت بالایی برخوردار بوده است. بنابراین کل مراحل تعمیر دستگاه ها در مراکز خدمات شیائومی از زمان ثبت سفارش تا تحویل دستگاه تعمیر شده به مشتری در اسرع وقت و کمترین زمان انجام می شود.

باشگاه مشتریان

مدیریت شیائومی برای بهبود کیفیت خود باشگاه مشتریان ایجاد کرده است. تمام مشتریان عزیز شیائومی در صورت استفاده از خدمات تعمیرات در این نمایندگی ، از مزایای این طرح مانند تخفیف هنگام خرید محصولات از نمایندگی های مجاز فروش محصولات شیائومی بهره مند می شوند.

موبایل یا تبلت شیائومی شما نیاز به تعمیر دارد؟

تعمیر گوشی شیائومی در نمایندگی تعمیرات موبایل شیائومی 

نمایندگی تعمیرات موبایل شیائومی ، با بررسی عیب یابی تخصصی مشکلات تلفن همراه شیائومی ، توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص که دوره های خود را تحت لیسانس کمپانی شیائومی گذرانده اند، اقدام به تعمیر موبایل سامسونگ می نمایند.

تمامی قطعات بکار رفته در تعمیرات گوشی شیائومی وارد شده از خود شرکت شیائومی و اصلی و با گارانتی شیائومی می باشند. همچنین هزینه های تعمیرات برحسب استانداردها و مشخصه های نمایندگی تعمیرات شیائومی محاسبه شده و کمترین هزینه تعمیر موبایل شیائومی را در پی خواهد داشت.

در مرکز تعمیر موبایل شیائومی تمامی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری تلفن همراه شما برطرف خواهد شد. از جمله: رفع مشکل CPU ، تعویض LCD ، رفع مشلات آب خوردگی گوشی شیائومی ، تعمیر هارد گوشی ، IC شارژ موبایل Samsung ، نقص Wi-Fi شیائومی ، تعمیر یا تعویض باتری شیائومی ، تعمیر دوربین گوشی ، تعمیر میکروفون و اسپیکر موبایل شیائومی ، تعمیر برد گوشی ، تعمیر تاچ شیائومی ، رفع مشکل داغ کردن گوشی شیائومی ، عیب یابی و تعمیر مشکل هنگ کردن موبایل سامسونگ ، رفع ایرادات مربوط به آنتن دهی موبایل و رفع کلیه ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری دیگر.شیائومی