کدام یک از محصولات اپل استفاده می‌کنید؟ آیفون، مک بوک، آی مک، آیپد یا اپل واچ؟ آیا آیفون شما دائم هنگ می‌کند، در نمایندگی تعمیرات موبایل اپل مشکل شما حل می شود. اپل واچ به گوشی وصل نمی‌شود؟ و … . فرقی نمی‌کند که از کدام یک از محصولات اپل استفاده می‌کنید و چه مشکلی برای دستگاه شما به وجود آمده است؛ به هر حال می‌توانید عیب‌یابی و تعمیر دستگاه معیوب شده خود را به نمایندگی تعمیرات اپل بسپارید. این مرکز تکنسین‌های متخصصی دارد که با دقت و سرعت بالایی به عیب‌یابی دستگاه معیوب شده می‌پردازند و مشکل به وجود آمده برای آن را رفع می‌کنند.

خدمات پس از فروش اپل نه تنها شعبه‌های متعددی در کلان‌شهرهای تهران و کرج دارد و خدمات عیب‌یابی و تعمیرات دستگاه‌های اپل را به مراجعه‌کنندگان به صورت حضوری ارائه می‌دهد؛ بلکه سرویس‌های متعددی را به کاربران ارائه می‌دهد که یکی از آن‌ها، سرویس پذیرش و تحویل دستگاه در محل و تعمیر ایفون در منزل است؛ با این وجود هر مشکلی که برای دستگاه شما به وجود آمده باشد؛ هم می‌توانید به صورت حضوری به یکی از شعبه‌های نمایندگی تعمیرات اپل مراجعه کنید و هم می‌توانید با استفاده از سرویس پذیرش و تحویل دستگاه در محل از تعمیر ایفون در محل و خدمات عیب‌یابی و تعمیرات محصولات اپل توسط مرکز نمایندگی تعمیرات اپل بهره‌مند شوید.

ارسال رایگان ارسال رایگان

گارانتی خدمات گارانتی خدمات

عیب یابی وتعمیر عیب یابی وتعمیر

همکاری با متخصصین همکاری با متخصصین

قطعات اصلی

تمامی قطعاتی که در نمایندگی تعمیرات تخصصی اپل استفاده می شود توسط خود نمایندگی و بدون هیچ واسطه ای وارد می شود و لازم به ذکر است که این نمایندگی از قوانین شرکت اپل پیروی می کند. بنابراین ، از اصالت و کیفیت تمام قطعات استفاده شده اطمینان داشته باشید.

گارانتی تعمیرات

برای اطمینان مشتریان عزیز این در نمایندگی ، گارانتی تعمیرات به صورت ضمانت کتبی به مشتریان عزیز ارائه می شود. این ضمانت نامه رسمی و بسیار معتبر است.لازم به ذکر است در صورت بروز هر مشکلی ، تعمیرات دستگاه شما به صورت رایگان توسط این مرکز انجام می شود.

صرفه جویی در هزینه

به دلیل وارد نمودن بدون واسطه قطعات اپل ، قیمت پایانی مقرون به صرفه برای مشتریان عزیز می باشد. همچنین با نظارت و سیاست های مداوم نمایندگی اپل ، تمامی هزینه های تعمیر دستگاه شما در کمترین حالت محاسبه و پیش از انجام تعمیر به مشتریان عزیز اعلام می شود.

تعمیرکاران متخصص

تعمیرکاران متخصص قبل از اینکه فعالیت خود را در نمایندگی تعمیرات تخصصی را شروع کنند ، توسط افراد باتجربه و متخصص انتخاب شده و آزمون بدهند. سپس دوره های حرفه ای را با موفقییت به پایان می رسانند. و پس از دریافت گواهینامه رسمی از اپل ، مجاز به کار در این مرکز خواهند بود.

صرفه جویی در زمان

زمانی که صرف تعمیرات می شود و کیفیت خدمات تعمیراتی همیشه برای مشتریان عزیز از اولوییت بالایی برخوردار بوده است. بنابراین کل مراحل تعمیر دستگاه ها در مراکز خدمات اپل از زمان ثبت سفارش تا تحویل دستگاه تعمیر شده به مشتری در اسرع وقت و کمترین زمان انجام می شود.

باشگاه مشتریان

مدیریت اپل برای بهبود کیفیت خود باشگاه مشتریان ایجاد کرده است. تمام مشتریان عزیز اپل در صورت استفاده از خدمات تعمیرات در این نمایندگی ، از مزایای این طرح مانند تخفیف هنگام خرید محصولات از نمایندگی های مجاز فروش محصولات اپل بهره مند می شوند.

موبایل یا تبلت اپل شما نیاز به تعمیر دارد؟

تعمیرات آیفون

نمایندگی تعمیرات موبایل اپل اسمارت لند ، با سه شعبه فعال در تهران تعمیرات گوشی هوشمند آیفون شما را در هر نقطه از شهر که باشید در کمترین زمان ممکن انجام خواهد داد. تعمیرات تخصصی موبایل APPLE توسط تعمیرکاران متخصص و مجرب عیب یابی و اعلام هزینه منصفانه طبق استاندارد های کمپانی اپل و با تضمین مناسب ترین قیمت تعمیر موبایل اپل صورت خواهد گرفت.

و همچنین در صورت تعویض قطعات از قطعات اصلی کمپانی اپل استفاده می شود.

گارانتی تعمیرات موبایل آیفون و ضمانت ، تعمیرات رایگان موبایل iPhone در صورت هرگونه خرابی بعد از تعمیر از دیگر خدمات ما می باشد.

سایر خدمات : تعمیرات نرم افزاری ایفون ، تعمیرات سخت افزاری ایفون ، تعمیرات ایفون ۶ ، ایفون ۶s ، تعمیر ایفون ۷ و ۷ پلاس  ، عیب یابی و تعمیر ایفون ۸ و تعمیرات سایر محصولات موبایل اپل مانند ایفون x ، ایفون ۱۱ ، ایفون ۱۲ ، ایفون ۱۱ پرومکس ، تعمیر آیفون ۱۲ پرومکس و آیفون ۱۲ مینی و ایفون SE در نمایندگی تعمیرات اپل صورت می پذیرد.

تعمیرات آیپد

نمایندگی تعمیرات تخصصی آی پد، موبایل اسمارت لند و فبلت از برند APPLE توسط تعمیرکاران متخصص و مجرب عیب یابی و اعلام هزینه منصفانه تعمیر در کمترین زمان در صورت تعویض قطعات از قطعات اصلی کمپانی اپل استفاده خواهد شد. برای انجام تعمیرات در iPad ، مانند سایر محصولات اپل ، باید از جدیدترین تجهیزات روز دنیا برخوردار باشید و دانش تعمیر این دستگاه و تجربه بالا را داشته باشید.
زیرا این دستگاه از حساسیت بالایی برخوردار است. و اگر تعمیر آیپد را با کمی تجهیزات علمی و تجربی شروع کنیم ، صاحب این دستگاه صدمات جبران ناپذیری خواهد دید. شما مشتریان عزیز ، در نمایندگی تعمیرات آیپد برای تعمیر این دستگاه از جدیدترین ابزارهای دنیا استفاده خواهیم کرد که در بخش تعمیرات معتبرترین فروشگاه های اپل در جهان مورد استفاده قرار می گیرند. و ما این کار را با متخصصانی انجام خواهیم داد که آموزش های لازم را در این زمینه دیده اند و بیش از یک دهه تجربه تعمیر دستگاه های اپل را دارند.