[vc_row][vc_column][vc_column_text]ما رندرهایی از Samsung Galaxy Z Flip3 آینده را دیده ایم ، با این حال ، GizNext مادر لود شده است – مجموعه ای از تصاویر که تلفن را از زوایای مختلف و در چندین رنگ نشان می دهد.

اندازه صفحه داخلی را در ۶.۷ اینچ (نسبت ابعاد ۲۵: ۹) حفظ خواهد کرد ، اما یک نمایشگر خارجی بزرگتر و کاربردی تر به ابعاد ۱.۹ اینچ را به ارمغان می آورد (کافی است که متناسب با دو خط متن باشد ، Flip اصلی به سختی جای می گیرد چند کلمه). نمایشگر داخلی از Ultra Thin Glass (UTG) برخوردار خواهد بود.

طبق اسناد صدور گواهینامه ، Z Flip3 تقریباً ظرفیت باتری یکسانی (۳،۲۷۳ میلی آمپر ساعت) خواهد داشت و به همان شارژ بی سیم ۱۵ وات و ۹ وات متکی است. چیپست داخل گوشی هنوز جای بحث دارد ، اما دوربین اینگونه نیست – تاکنون کاملاً مشخص است که تلفن با تنظیم دوربین دوگانه می چسبد.

جالب توجه است ، برخی شایعات ادعا می کنند که گلکسی Z Flip3 (و Z Fold3) دارای درجه IP خواهد بود ، که تنها با یک طراحی مجدد عمده مکانیسم لولا امکان پذیر است (ادعا می شود IP67 ، به معنای غوطه وری در ۱ متر آب به مدت نیم ساعت است).

در اینجا چهار مورد از رنگهای مورد انتظار آورده شده است. لیست کامل شامل هشت گزینه است: سبز تیره ، بنفش روشن ، بژ ، خاکستری ، سیاه ، صورتی ، آبی تیره ، سفید.

قیمت این دو تاشو می تواند ۲۰٪ پایین باشد (Z Flip اصلی با قیمت ۱۴۰۰ دلار شروع شد). ما انتظار داریم ماه آگوست با رونمایی از اوایل ماه و شروع فروش تا پایان ماه ، راه اندازی شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *