[vc_row][vc_column][vc_column_text]سامسونگ در حال برنامه ریزی برای راه اندازی Galaxy S21 FE (نسخه فن) است و در چند هفته گذشته پر از شایعات برای نسخه کم هزینه Galaxy S21 بوده است. آخرین اخبار از MyFixGuide می رسد که گزارش می دهد سامسونگ Galaxy S21 FE از FCC عبور کرده است و باید آماده راه اندازی به زودی باشد.

لیست FCC شماره مدل های SM-G990U و SM-G990U1 را نشان می دهد. تلفن موردنظر با دو شارژر سامسونگ سازگار است: EP-TA800 (25W) و EP-TA845 (45W) اما هیچ یک از آنها همانطور که گزارش قبلی نشان داده شده در جعبه موجود نیست.

Galaxy S21 FE قبلاً در Geekbench با ۸ گیگابایت رم مشاهده شده بود و از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می برد. رندرهایی که قبلاً درز کرده بودند نشان می داد که گوشی در گزینه های مختلف رنگی وارد بازار می شود و از پشت پلاستیکی ساخته می شود ، اگرچه هنوز طراحی جزیره دوربین را از سری Galaxy S21 حفظ کرده است ، البته با تنظیم دوربین سه گانه.

Galaxy S21 FE با یک صفحه نمایش ۶.۴۱ اینچی Super AMOLED با سرعت تازه سازی ۱۲۰ هرتز با دوربین سلفی سوراخ دار ارائه می شود. پرچمدار مقرون به صرفه حدوداً در چند ماه آینده ، شاید در سپتامبر یا اکتبر منتشر خواهد شد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *